آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منصوریان اعتبارش را حراج نمی‌کند| با همه قوا مقابل استقلال

  • کد خبر: ۱۰۱۷۳۹
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
منصوریان اعتبارش را حراج نمی‌کند| با همه قوا مقابل استقلال
علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تاکید که تیمش با همه قوا مقابل استقلال بازی می‌کند تا ۳ امتیاز شیرین دیگر از بازی با مدعیان به دست آورد. منصوریان به دنبال اعتبار بخشیدن بیشتر به فوتبال آبادان است.

گروه ورش|شهرآرانیوز، علیرضا منصوریان هرگز نمی‌خواهد انگ فوتبال ناجوانمردانه برپیشانی‌اش بنشیند. به همین دلیل او مقابل پرسپولیس از تیمش فوتبال متفاوتی گرفت. منصوریان حالا قصد دارد مقابل استقلال نیز همان نمایش توفانی را تکرار کند. او می‌گوید: «ما فقط برای منافع خودمان و فوتبال آبادان بازی می‌کنیم. برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم. مقابل استقلال که تیم سابق خودم بوده هم با همه قوا به میدان می‌رویم. آبروی فوتبال آبادان بیش از این‌ها است که ما بخواهیم با بازی برای دیگر تیم‌ها آن را کوچک کنیم. ما فقط یک منفعت داریم و آن فوتبال آبادان است. مطمئن باشید پرانگیزه‌تر از بازی با پرسپولیس، این بار مقابل استقلال به میدان خواهیم رفت.»

این اظهارات درحالی از سوی منصوریان به زبان آورده شده که شاید برخی تصور کنند سوابق استقلالی او باعث شود دربازی جمعه شب مقابل آبی‌های پایتخت نمایش متفاوتی نسبت به بازی با پرسپولیس داشته باشد و خودش را به آب و آتش نزند، اما منصوریان هرگز چنین نمی‌کند وبه دنبال فوتبال پاک و حوانمردانه است. منصوریان قصد دارد بار دیگر اعتبار خودش را در فوتبال ایران زنده کرده تا شاید دوباره سرمربی استقلال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->